Friday 7 October 2011

Al-hijab

Today, Harini...... aku, tina tene dan aida si awak menuntun al-hijab di Klcc. Haiya cerite die not bad la ...agak terkejut-kejut jugak tapi lagi terkejut bila ade org mengilai kat sebelah kiri aku..jeng jeng jeng..al-hijab kah disebelah aku ni... aku cube memberanikan diri untuk menoleh kesebebelah kiri ku. eh aku tgk manusia biasa bukan hantu al-hijab ni. aiyo jerit gila mcm hantu...ingatkan hantu rupanya orang... buat cuak jantung ku je. Sedang kami syok menuntun al-hijab, tetibe ktowg nmpk ade la sepasang kekasih ni duk bermanja-manja depan mata kami org... hihi..dak tina siap tutup dengan beg bg x nmpk.... buat dek sude..biasela budak kecik lagi tu... mcm2... kami meneruskan menuntun al-hijab dgn kusyuknya tiba2 budak2 kat sebelah aku ni pi toilet..Aman cikit. Pastu dieorg pun kembali . baru je duduk dah jerit balik.. ai budak ni br duduk pun da de effect jerit ke...tak faham aku..over betul... di pengakhiran filem tu.. ade babak yng memang mcm nk gugur jantung terkejut. tp budak tu pulak jerit bagai nak runtuh wayang tu.... jadi kiteorg semua dlm wayang tu bukan menjerit takut tapi gelak terbahak-bahak tgk die jerit... sorry gurl....aku tergelak tgk cara ko pegang kwn ko tu dan jerit.. aida si awak sentiasa menenangkan ku kerana budak tu duk sebelah aku...huhuhu.....haiya adik... awak jerit tak kene masa la...

No comments:

Post a Comment